Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen van klanten.
Wat is het verschil met de dienstverlening van Sparidaens BV in vergelijking met de dienstverlening van andere schoonmaakbedrijven?
Sparidaens BV heeft al meer dan tien jaar ervaring in zoweal zakelijke als particuliere schoonmaak. Dat is ook niet voor niets onze specialiteit. Wij van Sparidaens BV begrijpen dat we uw vertrouwen moeten verdienen en behouden door onze diensten uitstekend uit te voeren, met daarbij uw bezittingen te respecteren. Wij geloven daarin en daarom is onze dienstverlening daar ook op aangescherpt.
Ook laten we op voorhand (meestal enkele dagen van tevoren) weten wanneer we precies langskomen. In beginsel doen we dat door een SMS te sturen naar het door de klant opgegeven telefoonnummer. Indien u geen SMS kunt ontvangen, nemen we op een andere manier contact met u op.
Moet ik thuis zijn tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden?
Voor het grootste deel van onze dienstean is het is niet van belang of u thuis bent tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden. Daarvoor is het wel van belang dat eventuele rolluiken omhoog zijn en horren voor het raam verwijderd worden. Ook zou het makkelijk zijn als de poort van slot wordt gehaald, maar indien we achter kunnen komen via een carport of iets dergelijks, dan zou de poort ook gesloten mogen blijven.
Ook laten we op voorhand (meestal enkele dagen van tevoren) weten wanneer we precies langskomen. In beginsel doen we dat door een SMS te sturen naar het door de klant opgegeven telefoonnummer. Indien u geen SMS kunt ontvangen, nemen we op een andere manier contact met u op.
Wat zijn uw prijzen?
Wij hanteren geen vaste prijzen voor onze diensten. Door meer dan tien jaar ervaring hebben we geleerd dat ieder huis net zo uniek is als de mensen die er wonen. Daarom komen we van tevoren graag eens bij u langs om een prijs op maat te maken. Hiervoor kunt u het best contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@sparidaensbv.nl of telefonische contact op te nemen met +31 (0)6 12 15 26 03 (bellen of middels WhatsApp).
Wanneer komen jullie langs voor het uitvoeren van de werkzaamheden?
We werken met contracten/freaquenties van zes of twaalf weken. U bent natuurlijk vrij om zelf de frequentie te kiezen die u het best bij u past. Indien u kiest voor een frequentie van zes weken, is dit per wasbeurt voordeliger dan wanneer u kiest voor een frequentie van twaalf weken.
Werken jullie op basis van contracten?
We behandelen alle huizen met zorg, maar er kan natuurlijk altijd iets kapotgaan of beschadigd raken. Als dit gebeurt, zullen we dit ten alle tijden bij u melden en vergoeden. Verzekeringsclaims worden indien nodig ingediend.
Wat als ik een speciaal/aanvullend verzoek heb?
U kunt ons daarvoor bellen, een bericht sturen via WhatsApp of e-mailen. Hoe dan ook, zorg ervoor dat u ons van tevoren op de hoogte stelt voor verzoeken die naar verwachting meer dan 30 minuten in beslag zullen nemen.